marți, 1 martie 2011

Uita. Treci peste .


Unde ai plecat ? Stii , de cand ai plecat ai luat totul cu tine. Parca nu mai sunt eu. Poate e ceva temporar sau poate o sa dureze toata viata, dar este ca si cum o gaura imensa imi perforeaza inima cu fiecare minut care trece. Te vad oriunde. Orice imi aduce aminte de lipsa ta, de momentele noastre. M`ai mintit . Mi`ai promis ca o sa fie ca si num nu ai fi existat in viata mea. Dar eu mereu imi aduc aminte de lipsa ta, de felul in care m`ai lasat asa doar cu niste amintiri dureroase. Crezi ca faci ce este mai bine? Crezi ca ma ajuti facandu`ma sa sufar? Te inseli. Mai bine lasa. Raman doar cu senzatia aceea mirobolanta care mi`o dadea fiecare zambet de`al tau si fiecare fior rece si ametitor care mi`l provoca mirosul parfumului tau. "Uita de tot" sunt cuvintele care imi rasuna acum in cap. Si asa va ramane pana ne vom revedea. Daca ne vom mai revedea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu