vineri, 21 ianuarie 2011

Daca plec...

E prea frumos. Prea frumos ca sa fie adevarat. Si totusi este. Suntem atat de fericiti impreuna, ne iubim ca intr`un basm. Si totusi fericirea asta nu dureaza la nesfarsit. Nu poate dura atat. Stii bine. Gandul asta nu imi da pace, nici tie. Imi spui zilnic ca ma iubesti, simt ca ma iubesti…si totusi stii ca voi pleca. Contra vointei mele, dar voi pleca. Si jumatate din inima mea va ramane la tine..mereu a fost la tine. Imi vor lipsi diminetile noastre, in care ma trezeai in mii de saruturi si ne iubeam. Cand ne plimbam de mana in serile calde de vara, si ne sarutam sub clar de luna. Eu chiar te iubesc si stii asta. Te iubesc mai mult decat orice si oricat de departe voi fi, inima mea va fii mereu langa tine. Poate asta nu schimba nimic, nu poate amana plecarea, dar totusi exista si vreau sa stii asta. Scriu randurile astea cu lacrimi in ochi, stiind ca asa le vei citi si tu dar sa stii ca eu te voi iubi oricum, si mereu vei fi prima mea iubire.



P.S: Stiu ca inca nu s`a intamplat, dar nu te voi uita niciodata. Te iubesc si te voi iubi…


                                                                             Cu dragoste,
                                                                                          Inima pe care ai pus lacat.

Un comentariu: