joi, 23 decembrie 2010

Ceva frumos ...

Te`ai intrebat vreodata cum se vede tot ce faci din alta perspectiva? Era un moment tensionat, m`am trezit, eram in intarziere. Usa suna, raspund grabita. Un copil inspaimantat, inghetat de la gerul de afara imi cerea ajutorul. M`am speriat! Mi`a zis sa vin la ora 2 pe o strada a carui nume nu mi`l amintesc si sa`l ajut. Am ramas surprinsa dupa plecarea lui. La ora respectiva m`am dus unde mi`a spus baiatul. L`am vazut la fel de infricosat si mi`a spus sa intru intr`o cladire. Era bezna acolo, era ca si cum cineva m`a acoperit cu un cearsaf negru pe care nu puteam sa`l dau jos. O lumina intr`un colt al camerei in care am ajuns a tulburat bezna. Era un barbat solid, cu o cicatrice mare pe fata care cobora de la spranceana, strapungea ochiul, care era de sticla, si cobora in jos pre obraz, care aprinsese o lumanare. Mi`a facut semn sa merg spre el. Nu eram sigura ca trebuie, dar totusi un impuls cretin din capul meu mi`a facut picioarele sa se miste. Stiam ca nu e bine dar nu puteam sa ma mai controlez. Era un exces de adrenalina ce imi curgea prin vene si imi facea picioarele sa se miste spre omul cu cicatrice. Cand am ajuns foarte aproape de el, ceva m`a atins pe umar. Am tresarit. Ii vedeam clar mainile barbatului, nu el era cel care ma atingea. Vroiam sa ma intorc , dar mi`era teama. Nu stiam ce sa fac. Omul cu cicatrice ma privea insistent. Cateva momente dupa ce m`am uitat la focul lumanarii am simtit ceva care imi strapungea corpul, din spate in fata. Incet incet imi pierdeam cunostinta…simteam cum prin gaura facuta de obiectul ce mi`a strapuns corpul curgea toata energia mea, toata viata mea. Am cazut pe jos, si impactul cu podeaua a facut ca in mintea mea sa se faca negru. M`am trezit aici, intr`un loc frumos, plin de viata, multi oameni buni care m`au ajutat sa ma integrez. E frumos aici, m`am intalnit cu multi cunoscuti, si aici sunt si copii cu aripi, care mentin buna-dispozitie.

2 comentarii: