luni, 20 decembrie 2010

Memories..

                     

               Eram doar noi doi, si un vis. Tu erai al meu, si eu doar a ta. Ma iubeai mai mult de cat un chitarist chitara, sau un cantaret vocea, eram totul pentru tine. Si tu la fel…Te`am iubit cum nu am mai iubit vreodata…erai sigura floare rosie de pe campul meu de margarete, viata mea erai tu. Acum totul s`a dus…nu a mai ramas nimic decat amintirile dureroase care nu se pot uita….ce vor ramane vesnic in inima mea…poate si in a ta! Ochii tai de o culoare rara de albastru, mari care ma priveau cu atata dragoste…imi lipsesc cel mai mult! Vocea ta care imi lumina sufletul atunci cand era pustiu si care imi alina suferintele de cate ori o auzeam…Nu stiu daca iti mai aduci aminte cum ma mangaiai de cate ori plangeam pe umarul tau din diverse motive…si ma faceai sa ma simt mai bine dintr-un simplu sarut. Tu erai unicul strop de culoare in lumea mea alb-negru , singura picatura de fericire din viata mea. Cand ai plecat tot ce era frumos in viata mea a disparu. Ai luat cu tine totul ! Dar sa stii…eu inca TE IUBESC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu